در حوالی غروب

یک عمر پشیمان ز پشیمانی خویشم

در حوالی غروب

یک عمر پشیمان ز پشیمانی خویشم

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم


از غم دوست در این میکده فریاد کشم
دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم
داد و بیداد که در محفل ما رندی نیست
که برش شکوه برم داد ز بیداد کشم
شادیم داد غمم داد و جفا داد و وفا
با صفا منت آنرا که من داد کشم
عاشقم عاشق روی تو نه چیز دگری
با هجران و وصالت به دل شاد کشم
در غمت ای گل وحشی من ای خسرو من
جور مجنون ببرم تیشه فرهاد کشم
مردم از زندگی بی توکه با من هستی
طرفه سری است که باید بر استاد کشم
سالها میگذرد حادثه ها می آیند
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

 

 

امام خمینی (ره)

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

ممنون!!

محمدعباس دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:58 ق.ظ

باسلام ممنون از وبلاگ خوبتون خواستم بدونم منطور شاعر در بیت انتظار فرج از نمیمه خرداد گذشت چیست؟ یعنی شاعر می تونسته مرگ خودشو پیش بینی کنه؟

به نظر من که مربوط به 15 خردا د42 میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد