در حوالی غروب

یک عمر پشیمان ز پشیمانی خویشم

در حوالی غروب

یک عمر پشیمان ز پشیمانی خویشم

کمال دار برای من کمال پرست

کمال دار برای من کمال پرست

در این زمانه بی های و هوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست
چگونه شرح دهم لحظه لحظه ی خود را؟
برای این همه ناباور خیال پرست
به شب نشینی خرچنگهای مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علفهای باغ کال پرست
رسیده ام به کمالی که جز انالحق نیست
کمالِ دار برای من کمال پرست
هنوز زنده ام و زنده بودنم خاری ست
به چشم تنگیِ نامردم زوال پرست 

 

 

محمد علی بهمنی

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://miladk1370.blogfa.com

به شب نشینی خرچنگ های مردابی چگونه رقص کند ماهی زلال پرست؟...
مرسی...من از متن واسه خودم پرینت گرفتم بذارم تو وب خودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد